Friday 21 October 2011

Assalamualaikum semua .. wahh ..sungguh lama rasanya tak update blog aku nii .. rasa-rasa macam dah ada lumut dah dekat blog aku . huahahaha .. sebenarnya aku sangat-sangat busy . kalau ada masa free pun dapat luang masa dekat fb sahaja . nak update blog payah rasannya . korang pun fhm kan . hehe ..

okay .. entry kali ni , banyak benda aku nak cerita . rasanya macam semua benda aku nak kongsi dekat sini . firstly aku nak cerita pasal ujian kecergasan dan fizikal bagi jawatan pegawai penjara yang sebelum ni aku sudah pun lulus menjalani ujian tersebut.. nak lulus ujian ni bukan senang tau .. banyak syarat yang perlu aku lakukan dan aku kena struggle cari stamina balik untuk lepas ujian ni . syarat-syaratnya sungguh rumit ...  . hahaha .. dan sekarang aku tak percaya yang berat aku turun 8kg .. crita ujian ni fullstop sini k . hehe

dan ini lah syarat-syarat kelayakan ke temu duga ..

1 comment:

IbuuRizqy said...

Yeahhhh . Ayaaa kn boleh ! Mesti boleh punyaaaaa ! ;) Mudah-mudahan temuduga nanti lulus juga kn . Amiinnnn ! Love you sayanggg ;)