Thursday 27 October 2011

If friends are like moon and Brothers are like stars than i have noticed that the sky looks good without moon but not without stars ..Happy Birthday Brother

 Assalamualaikum .. Seperti yang kita sedia maklum ….

Sekarang nie sememangnya ramai antara kita dari budak sekolah hingga ke atuk nenek mulai mempunyai akaun FACEBOOK. Malah dengan kehadiran facebook ini menjadikan ianya antara laman web sosial yang terkenal dan terhangat di pasaran.

Ia menjadi salah satu medium untuk menambahkan kenalan baru dan dan mungkin untuk mencari jodoh pasangan hidup.Dan telah terbukti banyak kes jejak kasih melalui FACEBOOK ini.

Hari ni bertarikh 28 oktober 2011 adalah hari keputeraan abang sulung aku JUMANSYAH yang ke-23. tapi sayangnya jarak yang memisahkan antara aku dan dia hingga aku pun dah lupa bila last aku celebrate bufday abg sulung aku ni . dengan itu aku mengucapkan selamat hari jadi semoga dikurniakan iman yang sempurna, akhlak yang terpuji , pekerti yang mulia , umur yang bermanfaat , rezeki yang halal, ilmu yang berguna , jodoh yang membahagiakan dan hidup yang di rahmati dunia dan akhirat ... aminnnn ya rabbal alamin ...









hanya sekadar membuat ucapan hari jadi di ALAM MAYA dan menghidangkan kek yang lazat di blog ni buat santapan mata .. hehehe ;) hepy bornday bro ;)

No comments: