Tuesday 6 September 2011

Masa itu EMAS .


Assalamualaikum semua . cepat betul kan masa berlalu . tak sedar raya ke-8 sudah .tak puas beraya bersama keluarga kecil ku .  singkat betul masa aku cuti kali ni .  malas rasanya kembali kerja di rantau orang yang nun jauh di sana , aisehhh .Tapi serius aku macam tak mahu pulang  pahang jak baa aduyyy .  malam ni aku gerak pegi tawau sebab flight aku dari tawau . rasa lain macam sebab nak berpisah sebentar dengan anak bini ku . 4 bulan lagi nanti nda bejumpa . lama baaa tuuu . sedihnya ;(

tapi bersyukur la kan dapat juga aku beraya dengan family kecil kuu . walaupun sekejap ja kegembiraan tu datang , rasa sangat bertuah masi bole lagi merasainya .

Esok flight ku TWU - KLIA jam 1750 . Bersamaan 5.50 petang . Tawau mulai sudah gelap , aku baru mau terbang balik KL . Sampai sana maybe dalam pukul 8 lebih-lebih macam tuu . Then , ambik bus dari KLIA ke KL Sentral . Lepas tuu , ambik bus lagi dari Titiwangsa ke Temerloh Pahang . Its my long long long journey . Only me . Alone :( Macam berat kaki mau melangkah . Tapi apakan daya . Ada lagi urusan yang belum lagi aku settlekn d pahang tuu .

Doakan perjalanan aku malam ne sampai esok dan seterusnya selamat ke destinasi yang aku tujui . Aminnnn ! Ok laaa . Sebelum tuu , aku nak share sikit picture raya tahun ne untuk pertama kalinya BERTIGA . Ituu jak . Minal aidil wal faizin :)







 
    
Family isteri dari Bukit Garam , Kinabatangan 

Family Isteri dari Beluran

Isteri with her cousins 


Baby Rizqy berhari raya 





Selamat Hari Raya . Maaf zahir batin dari kami , SarikYanaRizqy :)

No comments: